maanantai 17. syyskuuta 2012

I just want to be beautiful.


Mä kävin tänään punnitsemassa mun painon.

42 kiloa.

Ja se on liikaa.



Mun tavoitteena on 38 kiloa, sit mä voin olla kaunis, niinku muutkin laihat ihmiset. 

Oksensin tänään 2 kertaa, pieniä annoksia, musta tuntuu et oon tehnyt huonon suorituksen.
Siispä huomenna täytyy olla vähän tiukempi ja syödä vähän vähempi. 




Muuten en saa ikinä itsestäni kaunista.

Mä en ihannoi liika laihuutta, liika on aina liikaa. En halua että oon siinä samassa  jamassa kuin muutama vuosi sitten. En tahdo näyttää luurangolta, vähän laihemmalta vaan.



This is not beautiful!







Mä söin tänään yhden mikropizzan, suklaapatukan, sellasen pienen patonkipizzan, vähän valkosuklaata ja tein juustopastaa.

Mut mun täytyy pystyä olemaan tiukempi itselleni.. En saa nyt luovuttaa.





# You will never be skinny, you will look at yourself in the mirror every moment, you get the chance, and you will only see the fat hanging over your jeans, the fat clinging to your stomach fat on your legs, EVERYWHERE.. you will never be skinny, at least on your own mind.




This is beautiful.


And this.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti