sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Terveisiä sinne taivaaseen.

Muistatko kun luvattiin että yritetään vielä vaikka kaikki muu ois mennyt?
Muistatko kun luvattiin pysyä vahvana viimeiseen hengenvetoon asti?

Mulla ei enää koskaan tuu tilaisuutta että voisin sanoa sulle niin paljon asioita.
Olis ollut niin paljon sanottavaa ja kerrottavaa.

Sä sait nyt sun tuskan loppumaan ja sait rauhan täältä paskasta maailmasta.

Mä Tuun aina muistamaan sut "i-di-oot-ti" <3

En ikinä unohda kuinka sä olit aina mun tukena kun kaikki muut oli lähteny. Kuinka sanoit että me vittu yritetään vielä rystyset valkoisena. Ja kun olin paskassa kierteessä ni sä nostit mut sieltä ylös, sanoit että lopeta pelkääminen ja elä.

Mulla jää sua aivan helvetin iso ikävä.
Muistoja ei kukaan voi viedä multa pois.

Tiedän että haluaisit ettei me sureta, että oot päässy parempaan paikkaan. Että sun tuska on vihdoin loppu.

"Ethän pelkää pimeää, siel on monta kynttilää, ja viimein sun matkaan, ei pääse saattajatkaan."

Lepää rauhassa ystävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti