keskiviikko 3. lokakuuta 2012

it's about you, not about them



Hell is empty and all the devils are here.


If you start to miss me, like always, my door is not open for you anymore.





Viimeisen kerran ku sä puhuit mulle, sen puhelun jälkeen mun kaikki tunteet sua kohtaan katos kuin savuna ilmaan.
Paitsi viha jäi.




Tänään tajusin että sinä välitit vähemmän kuin oletin.
Tai oikeastaan tajusin 
että et välittänyt minusta paskan vertaa.




Ja jostain syystä, se ei edes satu.
Viha on syövyttänyt kaikki rakkauden tunteet sua kohtaan.
Ne kaikki positiiviset tunteet.



Jäljelle jää vain muistot, jotka pyyhin jo pois mielestäni koska niillä ei ole mitään merkitystä.

Mutta muista, kun sä olit yksin ilman ketään, mä olin täällä enkä hylännyt. Ja näin sä kiität.




And for that little whore; dont play any fucking games with me, you can't win.




Ja mä en oo pahoillani siitä mitä kaikkea sanoin, 
en todellakaan.





then i realized, you're not worth it






Oh really?
You know what that sounds like? Not my problem.

Should i worry? Why should i worry?
Cry me a river, i dont care.





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti