torstai 3. tammikuuta 2013

It's your life, do what you want. Life is fucked anyway

Yhtäkkiä tänä aamuna mua alko vaan vituttamaan kaikki ihmiset. 
En tiedä johtuneeko tämä vähäisistä yöunistani kun fiksuna tyttönä unohdin unilääkkeeni kotiini.
Saako tässä maailmassa nykyään kiitosta mistään? Asiakkailta nyt tietenkin joka päivä mut ne kuuluu hyviin käytöstapoihin. Tarkoitan sellaista oikeeta.
Viikon alussa hommasin mutsille taksin ja yöpaikan että se pääsee helvettiin sen hullun miehen luota. 
Loppujen lopuksi tästäki sain vaan helvetisti paskaa niskaan ku mulle sanottiin '' anna mun hoitaa mun omat asiat.'' OK. No mitä helvettiä sitten mulle soitellaan yöllä itku kurkussa ja pyydetään apua.

and im just trying to tell you; dont make the same mistakes.


"Kiittämättömyys on maailman palkka"- Joo, vissiin. Helvetti en auta enää ketään ku kaikesta näköjään saa vaan paskaa niskaansa eikä mikään kelpaa. Sit katkotaan välejä tai muuta ihme kuraa.Koitan kertoo mitä niitten maailmassa oikeesti tapahtuu niitten pilvilinna-kulissin alla ja ni saa muutaku syyttelyitä. Ohhoh. Jatkais nukkumista. Sori sekavasta teiniangstidraama-purkautumisesta. 




It's kinda fucked up, isn't it?
How all of a sudden , someone just wakes up and decides to never talk to you again.¨
No reason.
No explanation.
No words said.
They just leave you hanging like you never meant shit to them,
and what hurts the most
is how they made it look so easy.










1 kommentti: